Ga naar inhoud

Nieuwsgierig konijn


andremiranda

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb dus een ram, superlief en aanhankelijk, maar er is ding wat hem typeert; het is echt een "old wief" (groningse uitdrukking)

Overal waar je maar heen loopt komt ie je achterna huppelen. Zodra je opstaat of aanstalten maakt hiertoe, spitst ie gelijk zn oren, wordt weer actief en huppelt vrolijk met je mee.

Ik vind het wel grappig, het lijkt alsof ie echt niks wil missen ofzo. Hij krijg voldoende aandacht van ons, maakt ook niet uit waar je heen loopt, hij loopt/huppelt met je mee!

Hebben jullie ook van die nieuwsgierige konijnen? Ook als de deurbel gaat beneden staat ie al bij de kamerdeur te wachten wie er komt haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat deed mijn rammetje ook altijd.... heeft je konijn een vriendinnetje of zit hij alleen?

Hoi,

Nee hij is momenteel nog alleen, maar a.s maandag wordt ie gecastreerd en wil ik een voedster erbij voor hem.

kan het daar dan mee te maken hebben? Of kan een konijn ook gewoon nieuwsgierig van aard zijn?

Gr. Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat doet bibi ook.dat begint sochtends al met eten geven,en dan moeten alle andere beestjes ook even gedag komen zeggen,onze hond weet ook als we zeggen Hallo konijntje...dan gaat hij bij haar kijken,kwispelen en geeft ie ene kusje,erg gezellig vind ik dat!bibi loopt niet vaak los,meestal in de ren en toch moet ze alles zien en weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook z'n ontzettend nieuwgierig konijn! Mijn hangoorram van 7 mnd is ook zoooooo nieuwgierig. Bij alles wat je doet is hij er bij want stel je voor dat er iets gebeurd waar hij bij moet zijn....Wel super leuk maar soms ook super onhandig. Je moet goed kijken waar hij is en dat je niet perongelijk op hem gaat staan of hem ergens opsluit in een kast ofzo ( heb ik al eens gehad...gelukkig maar 10 min maar meneer kwam er weer vrolijk uitgehuppeld maar mijn oudpapier doos heeft het wel moeten ontgelden):blink:. Mijn vriend zegt dat mijn konijn op dat gebied heel erg op mij lijkt :$Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nee hij is momenteel nog alleen, maar a.s maandag wordt ie gecastreerd en wil ik een voedster erbij voor hem.

kan het daar dan mee te maken hebben? Of kan een konijn ook gewoon nieuwsgierig van aard zijn?

Gr. Miranda

Tuurlijk kunnen konijnen nieuwsgierig zijn! Er zitten een paar hele erge tussen ;)

Maar het kan ook zijn omdat het konijn toch een maatje mist. Want hoe lief een mens ook voor hem is, een mens is geen konijn...

Maar je hoeft niet bang te zijn dat als hij straks een maatje heeft, dat hij dan niet meer zo aanhankelijk is. Dan heb je gewoon 2 knuffels ipv 1 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .