Freud Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Yep, die van ons moet er ook aan geloven... Hebben Freud net weggebracht naar de dierenarts voor zijn castratie. Ik met tranen in mijn ogen naar buiten, gevoelig als ik ben Toch best moeilijk om je 'kindje' achter te moeten laten, bah bah...Maar ze zorgen goed voor hem en de assistentes zijn ook heel vriendelijk, dus alles komt goed. Vanmiddag ga ik hem halen met de bus (waarschijnlijk) anders moet ik te lang wachten voordat mijn vriend thuis is (zo rond 16u). Als ik om 12u bel en ze zeggen dat ik hem op kan komen halen ga ik natuurlijk niet nog uren zitten wachten, haha! Van de busrit (10 minuutjes) krijgt hij toch niet zoveel mee als hij suf is... Ga nu maar allemaal dingen doen als afleiding :bunny1: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Hihi, komt vast allemaal goed hoor! Sterkte met je mannetje straks! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mieke2 Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Ik vond het ook moeilijk, maar meneer at meteen alweer na zijn operatie en is nu zoooo gelukkig met zijn vriendinnetje... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margreet Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Sterkte met je kleine man.Verwen hem maar lekker als hij weer thuis is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Succes met wachten, dat is het moeilijkst! Nog even dan mag je bellen hoe het is met m! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 ach, het is voorbij voor je het weet. En dan kan binnenkort de pret beginnen. Als je ziet hoe fijn een koppel het samen heeft, dan weet je waarom je het doet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 aaaaah heelveel succes hoor!!! nu mag freud ook als ex man dor het leven!! hopenlijk gaat ie snel een leuke vriendin krijgen!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freud Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Alles is goed gegaan, meneer ligt nog K.O. Mag hem om 15u op gaan halen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 ooooh gelukkig!!!!!hoop dat ie snel weer de oude is!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andremiranda Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Heey mooi! Ik moet zelf mijn ram maandag brengen voor een castratie en zoals jij beschrijft; Toch best moeilijk om je 'kindje' achter te moeten laten, zo voel ik het nu ook al. Maar een opluchtig voor je denk ik dat het goed gegaan is!Succes met de herstelling van Freud! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aileen Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 hee gelukkig is het goed gegaan met Freud!! nog ffies en je mag heb gaan halen Breezer is as vrijdag aan de beurt, oeh oeh vind het niks om hem daar te moeten achterlaten hihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Fijn dat het allemaal goed gegaan is! Waarschijnlijk ben je nu al met de bus weg, gezien de tijd. Wat zal hij het fijn vinden als hij over een paar weekjes een vriendinnetje heeft! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Fijn dat het goed gegaan is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freud Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Inmiddels weer een paar uur thuis... Bij de dierenarts noemden ze hem "het springbeest", hij was zo snel en sterk dat er twee man nodig waren om hem op de weegschaal te zetten en te houden (3.8 kilo schoon aan de haak)! Hij was daar alweer rond aan het hoppen. Eenmaal thuis: Meneer doet werkelijk alsof er niets aan de hand is! Rent en hobbelt als normaal, eet volop hooi, drinkt, keutelt (wel aparte vorm, hebben hem een middel gegeven om het op gang te brengen, komt wellicht daarvan?) en ligt languit te slapen. Hoezo operatie? Welke operatie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 haha geweldig beest heb je! Gelukkig is het goed gegaan allemaal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Farfa Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Aaah geweldige Freud!!Gelukkig is het goed gegaan :-D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Dat is goed nieuws! Houden zo! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten