Ga naar inhoud

Ons heertje wordt geen heertje meer


Freud

Aanbevolen berichten

Yep, die van ons moet er ook aan geloven...

Hebben Freud net weggebracht naar de dierenarts voor zijn castratie.

Ik met tranen in mijn ogen naar buiten, gevoelig als ik ben :$

Toch best moeilijk om je 'kindje' achter te moeten laten, bah bah...

Maar ze zorgen goed voor hem en de assistentes zijn ook heel vriendelijk, dus alles komt goed.

Vanmiddag ga ik hem halen met de bus (waarschijnlijk) anders moet ik te lang wachten voordat mijn vriend thuis is (zo rond 16u). Als ik om 12u bel en ze zeggen dat ik hem op kan komen halen ga ik natuurlijk niet nog uren zitten wachten, haha! Van de busrit (10 minuutjes) krijgt hij toch niet zoveel mee als hij suf is...

Ga nu maar allemaal dingen doen als afleiding :bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels weer een paar uur thuis... Bij de dierenarts noemden ze hem "het springbeest", hij was zo snel en sterk dat er twee man nodig waren om hem op de weegschaal te zetten en te houden (3.8 kilo schoon aan de haak)! Hij was daar alweer rond aan het hoppen. Eenmaal thuis: Meneer doet werkelijk alsof er niets aan de hand is! Rent en hobbelt als normaal, eet volop hooi, drinkt, keutelt (wel aparte vorm, hebben hem een middel gegeven om het op gang te brengen, komt wellicht daarvan?) en ligt languit te slapen. Hoezo operatie? Welke operatie? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .