Ga naar inhoud

voeding en drinken van konijn


lizzie1981

Aanbevolen berichten

hoi

voorheen gaf ik mijn 7 maanden oude nijn altijd gemengd dwergkonijnen voer van Kenner. Dit vond ie heerlijk. Nu heb ik sinds een week een nijntje van 10 weken erbij en zij kreeg alleen biks. Hier op diverse forums gelezen dat biks veel beter is dan gemengd vanwege alle suikers.

Dus heb ik een zak science selective gekocht. Mijn nieuwe nijn Bo eet het prima. Maar mijn andere nijn laat het al dagen liggen en eet alleen nog hooi en af en toe een stukje appel.

Moet ik nu doorzetten met die biks, of hem toch gewoon het gemengde voer geven (waar overigens ook biks inzit alleen ook andere brok). Mijn konijn is alles behalve dik, dus daar ben ik niet bang voor...

Maar niks eten is ook niet handig lijkt me!

Ten tweede is snickers pas gecastreerd en heeft een aantal dagen uit een bakje water gedronken. Nu drinkt hij ineens niet meer uit zijn fles....hij is volledig hersteld (tenminste hij gedraagt zich weer als de oude!) maar zijn fles raakt hij niet meer aan... Enig idee hoe dit kan komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .