asmodean Geplaatst: 28 januari 2008 Delen Geplaatst: 28 januari 2008 Het valt mij de laatste tijd op dat er regelmatig plukjes haar in het hok van m'n nijnen liggen.Nu had ik vandaag Lumpie in m'n handen en had ik ineens een pluk haar in m'n handen, er laat gewoon zo'n hele pluk op één plek ineens los lijkt het wel..Kan dit kwaad of is het gewoon verharen?Ik zo namelijk denken dat het bij verharen een beetje verspreid loslaat en niet een hele pluk ineens? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 28 januari 2008 Delen Geplaatst: 28 januari 2008 kan ook schruft zijn ect verharen doen ze inprinciepe niet nu als ze buiten ziten.Of mijt ceck de huid daar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liaan Geplaatst: 28 januari 2008 Delen Geplaatst: 28 januari 2008 Mijne verharen ook erg, de ene erger dan de ander. Ze zitten niet echt buiten maar ook niet op kamertemperatuur. Het is daar iets warmer dan de buitentemperatuur zeg maar, maar het scheelt niet veel met de buitentemperatuur. Kan het dan wel dat ze aan het verharen zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bibi Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 bibi verhaart ook heel erg,maar zij zit binnen,en het is warm dus lijkt me wel logisch.dat ze haar dikke vacht wat kwijt raakt, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
asmodean Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2008 Ik heb de huid even gecontroleerd, en zag niks bijzonders zitten..Maar omdat ik nog niet echt een idee heb van hoe schurft of mijt eruit ziet, zou ik het heel erg leuk en geweldig enzo vinden als iemand een foto voor me heeft Ik denk trouwens dat ze soms wat aan elkaar zitten te happen ofzo, want het is nu alweer een paar dagen niet geweest.. Ik houd het nog even in de gaten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 31 januari 2008 Delen Geplaatst: 31 januari 2008 dan zulen ze het vast bij elkaar doen vermoed ik zo .Let op dat ze geen bijt wonden hebben op die plek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
asmodean Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2008 Okeey, zolang het niet al te erg wordt zal ik het dan maar een beetje laten gaan dan.. Controleren op wonden e.d. zal ik zeker elke dag doen! Moet er niet aan denken dat ze gaan knokken :boxing: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten