Ga naar inhoud

Plukken haar..


asmodean

Aanbevolen berichten

Het valt mij de laatste tijd op dat er regelmatig plukjes haar in het hok van m'n nijnen liggen.

Nu had ik vandaag Lumpie in m'n handen en had ik ineens een pluk haar in m'n handen, er laat gewoon zo'n hele pluk op één plek ineens los lijkt het wel..

Kan dit kwaad of is het gewoon verharen?

Ik zo namelijk denken dat het bij verharen een beetje verspreid loslaat en niet een hele pluk ineens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne verharen ook erg, de ene erger dan de ander. Ze zitten niet echt buiten maar ook niet op kamertemperatuur. Het is daar iets warmer dan de buitentemperatuur zeg maar, maar het scheelt niet veel met de buitentemperatuur. Kan het dan wel dat ze aan het verharen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de huid even gecontroleerd, en zag niks bijzonders zitten..

Maar omdat ik nog niet echt een idee heb van hoe schurft of mijt eruit ziet, zou ik het heel erg leuk en geweldig enzo vinden als iemand een foto voor me heeft :angel:

Ik denk trouwens dat ze soms wat aan elkaar zitten te happen ofzo, want het is nu alweer een paar dagen niet geweest.. Ik houd het nog even in de gaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .