Ga naar inhoud

grommen


Miniburg

Aanbevolen berichten

Hallo,

kan het ook, net als bij honden, dat konijnen zo een gromment geluidje kunnen maken? Elke keer als ik boven kom gromt die heel zachtjes. En als hij gewoon los loopt en ik roep hem, komt ze rennend, springend en wat grommend op me af. Heel niet aggressief. Maar kan dat ook? Likken doet ze ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breezer (franse hangoor) gromt als ik aan zijn voerbakje kom waar er nog eten in zit en als ik aan stro/hooi ga zitten. Dan vindt ie het niet leuk dan maakt hij een grom geluid. Dat is ook logisch als je aan zijn spullen komt.

Verder gromt hij maar heel weinig of er moet iets zijn wat hij absoluut niet leuk vindt maar dat is niet vaak hoor.

Verder maakt hij ook een soort grom geluid als hij iets lekkers krijgt, volgens mij een teken van dat hij het zoo lekker vindt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als ik mijn nijntje s ochtens in mn kamer los laat, loopt ze het eerste uur toertjes te lopen en daarbij te brommen. Ik denk dat ze dat dus doet van plezier. Overdag is ze was rustiger en dan doet ze het niet, maar s avonds als ze weer begint te spelen doet ze het opnieuw.

Ik denk dus dat ze het doet van plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .