Ga naar inhoud

Azariah ziek?!


Aislin

Aanbevolen berichten

Gisteren was alles goed met haar, hoewel er de laatste tijd veel stress is thuis door probs met mn boer, kruipt ze vaak weg in haar huisje. Gistere was het erg en heb haar opgepakt om haar op haar gemak te stellen. Gistereavond heb ik gezien dat haat oogleden een beetje rood waren, weet niet of dat een prob is, maar ze was springlevend toen ik haar een kokje gaf toen ik ging slapen en de extra korrels die ik 's avonds gegeven heb had ze ook helemaal op geeten.

Vonmorgen zat ze in haar hoekje en knorde ze, wnnr ik haar wilde aaien, dus had ik haar korrels geven en haar met rust gelaten. Ben weg gegaan en toen ik trug kwam zat ze nog steeds op die plaats,maar haar eten is onaangeroerd gebleven. Daarna is ze in haar huisje gekropen en niet meer gezien, juist is ze er uitgekomen, maar zag dat ze bibberde en gewoon triest op haar huisje ging zitten. Ze heeft vandaag enkel een stukje komkommer geeten.

Kan dit een geval zijn van stress of heeft ze een ziekte? Ben zelf wel ziek, maar de dokter zei dat konijntjes niet ziek kunnen worden van onze virussen.

Wie kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

sorry dat het zolandg duurde dat ik iets antwoorde maar ben een heletijd ziek geweest en niet veel op de pc gekomen.

Ben niet met haar nr de dierenarts geweest, vant moment dak haar op mn schoot had en haar iets gaf om te knabbelen is ze beginnen eten. Waardoor ze nu nix anders doet dan eten en er zelfs voor gaat zagen:$.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .