Ga naar inhoud

Vraagje over Equate


Clover

Aanbevolen berichten

zou best kunnen hoor! dat zeg ik ook helemaal niet! maar niet alle medicijnen zijn na openen een halfjaar houdbaar! en daar moet men dus ook niet van uit gaan!

vloeistoffen hebben namelijk ook de neigng al eens snel te gaan schimmelen of schiften!

maar staat er ook niets op het flesje zelf dan?? wel vreemd dat er niets op staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou best kunnen hoor! dat zeg ik ook helemaal niet! maar niet alle medicijnen zijn na openen een halfjaar houdbaar! en daar moet men dus ook niet van uit gaan!

vloeistoffen hebben namelijk ook de neigng al eens snel te gaan schimmelen of schiften!

maar staat er ook niets op het flesje zelf dan?? wel vreemd dat er niets op staat!

Oké... ik bedoelde het ook niet verkeerd.

Alle medicijnen die ik in huis heb zijn wel een half jaar goed vandaar dat ik schreef dat de meesten een half jaar goed blijven. Ikzelf heb ook Equate in huis en op het flesje staat niets maar wél in de begeleidende brief staat dat het een half jaar na openen goed blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké... ik bedoelde het ook niet verkeerd.

Alle medicijnen die ik in huis heb zijn wel een half jaar goed vandaar dat ik schreef dat de meesten een half jaar goed blijven. Ikzelf heb ook Equate in huis en op het flesje staat niets maar wél in de begeleidende brief staat dat het een half jaar na openen goed blijft.

Ok, dankjewel! Daar heb ik dus nog niet op gekeken. Ik had wel het flesje al drie keer rondgedraaid :$

Dat ga ik thuis nog even checken dan. Meteen ook even uitrekenen en opschrijven welke datum dat dan is, is ook wel handig :baby:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .