Ga naar inhoud

Wilgenbal slecht voor Knuf?


YvonneH

Aanbevolen berichten

Ik heb even een vraagje.

In december had ik voor alle konijnen een wilgenbal gekocht. Knuf werd toen ziek en kreeg hem dus niet. Nu had ze dus gister weer last van haar darmen en ik vergeet het steeds aan de da te vragen maar: Mag zij hem ook gewoon krijgen (omdat haar darmen al een paar x stillagen) nu of als het weer beter gaat. Of is het niet goed voor haar omdat ze zulke gevoelige darmen heeft?

Ik hoop dat iemand het weet.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Cindy, dan krijgt ze hem van de week lekker toch zelf.

@ xhann: Als ik hem er in leg is hij denk ik zo snel op dat wil je niet weten. Als ze zich goed voeld is het nl echt een sloper hoor. Maar als het geen kwaad kan geef ik hem gewoon maar van de week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Cindy, dan krijgt ze hem van de week lekker toch zelf.

@ xhann: Als ik hem er in leg is hij denk ik zo snel op dat wil je niet weten. Als ze zich goed voeld is het nl echt een sloper hoor. Maar als het geen kwaad kan geef ik hem gewoon maar van de week.

Haha, tja, dan heb je niet veel keus. Maar als zij hem zo snel op kan eten, dan moet ze zich opzich toch ook wel weer lekker voelen? Ik denk dat gedroogde wilgentakken een beetje dezelfde werking hebben als hooi, maar dat kan ik fout hebben!..:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .