Ga naar inhoud

Op mn schoot en er weer af


Katrien

Aanbevolen berichten

Als ik mn nijntje op mn schoot zet als ik op een stoel zit en haar dan aai, blijft ze eventjes zitten en begint dan rond te kijken en te draaien. Ik strek dan mn benen schuin naar beneden, dan loopt ze eraf en op het einde maakt ze dan een mooie sprong.

Ze komt dan dadelijk weer naar me toe gelopen. Zou ze het dan leuk vinden of niet? Ik weet het niet goed, omdat ze er altijd vrij snel af wilt.

Als ik haar niet op mn schoot heb, laat ze zich altijd aaien hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt ze een binky nadat ze op de grond is of bedoel je dat ze ban je benen springt en dan weer terug komt?

Binkies duiden idd op plezier. Kan ook zijn dat ze erg trots is op zichzelf dat ze van de "glijbaan" geraakt is... Wij gebruiken bv een plantenspuit als er geknaagt wordt aan de meubels hier. Clicquot gaat er als een pijl vandoor en Merlot loopt dan volop binkies te maken...een echte konijnenhouding..."haha, ik had er toch al een stuk uitgebeten!!!"

Dus als ze een binkie maakt is ze alleszins blij...of dat nu is omdat ze het leuk vond om van je benen te lopen of omdat ze in haar visie "ontsnapt" is van je schoot... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze springt gewoon van mn benen af en loopt dan terug. Ze maakt niet zo heel vaak binky's, ze crosst eerder heel snel in toertjes of gaat laag tegen de grond liggen en springt dan in het rond.

Ja maakt nu ook niet zoveel uit, was me het gewoon aan t afvragen. Ze zal t wel niet zo erg vinden zeker, anders zou ze wel wegblijven.

Bedankt voor jullie antwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

een binky is een soort van vreugde sprongetje die een konijn kan maken!

een konijn doet dit als ze vrolijk zijn, een dolle bui hebben of op hun gemak zijn!

het konijn kan dan heel hoog springen en er gekke, ongecontroleerd lijkende bewegingen, bij maken!!

kijk maar eens naar dit filmpje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .