Ga naar inhoud

Nijn eet keutels op enne ... het zijn geen blinde darm keutels???


Flibberke

Aanbevolen berichten

Ik was al de hele dag bezorgd om mijn rammetje BamBam omdat ik van de hele dag nog geen keutel gevonden heb. Ik dacht al dat hij verstopt was ofzo, niet ondenkbaar bij hem want zijn darmen zijn niet bepaald zijn sterkste punt. Maar nu heb ik net gezien dat hij dus zijn keutels opeet! Het waren geen blinde darm keutels die hij aan het eten was hoor maar gewone keutels. Waarom doet hij dit? Komt hij iets tekort ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er echt zeker van hoor! Ikzag hem altijd maar 'naar beneden duiken' en dan knabbelen (zoals bij de blinde darm keutels) en toen ben ik een keertje snel genoeg geweest, hij liet de keutel uit z'n mondje vallen en het was een gewone ronde bruine keutel. Geen kleiner zachter blinkend keuteltje zoals een blinde darm keutel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er echt zeker van hoor! Ikzag hem altijd maar 'naar beneden duiken' en dan knabbelen (zoals bij de blinde darm keutels) en toen ben ik een keertje snel genoeg geweest, hij liet de keutel uit z'n mondje vallen en het was een gewone ronde bruine keutel. Geen kleiner zachter blinkend keuteltje zoals een blinde darm keutel.

Heel herkenbaar. Dribbel doet het ook, Wokkel niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ram poept en plast op zn wc, maar daarnaast.... hij eet ook weleens zn "normale" keutels op. Ik maak me er geen zorgen over, hij is in goed gezond.

Miss is wel het heel lekker..... dat plas oplikken ken ik ook ja ahum, niet zo'n smakelijk gezicht haha evenals dat naar beneden duiken haha

Ben ook wel benieuwd wat je DA zegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het leek wel of de DA er zelf niet echt een antwoord op had, maar hij gokte erop dat het komt door een soort van reflex ivm de blindedarmkeutels. Het kan in ieder geval geen kwaad en normaalgezien zouden konijnen die dit doen ook niets tekort komen van vitaminen of mineralen. Het zou dus een reflex zijn ... :hmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .