Ga naar inhoud

Rare ontlasting?


Flibberke

Aanbevolen berichten

Ik was daarstraks BamBam zijn kooi helemaal aan het uitkuisen en had hem dus even in de hal gezet. Toen ik hem terug wou gaan halen zag ik dat er een 'rare keutel' op de grond lag. Ik ging het van dichterbij bekijken en het waren enkele keuteltjes met een slijm-sliertje tussen? Is dit normaal? Het is de eerste keer dat ik dit zie bij mijn nijnen.

BamBam is stilletjes aan terug erbovenop aan het komen (coccidiose), hij kom elke dag een heel klein beetje bij maar hij is nog lang niet helemaal de oude hoor. Ik geef hem ook nog dagelijks 3x babyvoeding met een spuitje om hem op gewicht te houden. Dat sliertje kan toch niet van de babyvoeding komen hé? En is dit dan schadelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was echt een slijm-sliertje, geen haren, licht oranje doorzichtig van kleur. Wormen kan hij normaalgeizen niet hebben, vorige week is zijn ontlasting door de dierenkliniek nagekeken. Nou ja, denk niet dat het iets erg is want hij doet gewoon zoals anders, zijn keutels zijn verder ook normaal, geen slijm-sliertjes meer te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .