Ga naar inhoud

blinde darm keutels???


Farfa

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb sinds eergisteren twee konijntjes... Ze zijn bijna drie maanden oud, krijgen onbeperkt hooi en ongeveer honderd gram biks per dag in totaal, maar dat eten ze niet op, ik denk dat ongeveer de helft op gaat.

Als ze volgroeid zijn, zullen ze ongeveer anderhalve kilo wegen dus aan die hand heb ik het gewicht biks aangenomen.

Ze zijn hartstikke vrolijk, hupsen in het rond enzovoort, maar eten hun blinde darm keutels niet allemaal op. Ik zie er wel een paar verdwijnen, of dat er in ieder geval een stukje opgegeten wordt, maar er blijven er ook een aantal liggen.

Is dit heel erg? Moet ik ermee naar de DA of kan ik er zelf iets aan doen, of hoef ik er misschien zelf niet iets aan te doen??

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij hele jonge konijntjes wil het nog wel eens gebeuren dat ze blijven liggen omdat ze het te druk hebben met andere dingen.

Dit geeft niet zolang het maar een enkel trosje is.

Zeker de eerste dagen als ze ook nog veel moeten wennen je er nog niet al te veel zorgen om maken.

Je weet zeker dat het blindedarm keutels zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .