Ga naar inhoud

Tip voor mensen


Diddl

Aanbevolen berichten

die niet veel geld hebben maar wel hun konijntjes het beste willen geven.

Ik ben vandaag naar een van de Turkse supermarkten geweest bij mij in de buurt. Nu mag ik twee keer in de week groente en fruit bij hun ophalen wat zij niet meer kunnen verkopen. Zij gaven alles al weg aan een kinderboerderij. En de man vroeg ook wat ze wel mochten hebben en wat niet. Vind ik toch erg aardig van ze.

Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik neem bij de liddle de stronk bladeren van bloemkool mee en dat mag gewoon nog nooit iets over gehoord bij de kassa.

en op de markt kan je ook om afval bladeren andijvie vragen en of andere af snijdels van groente.

Ja ik neem altijd bij de Lidl de wortelloof mee :) heb het zelf gevraagd vonden ze goed anders wordt het toch maar weggegooid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaah nou toevallig was ik vandaag bij de lidll

en ze gooiden zoveel weg aan groeten , dus ik vroeg of ik dat dan mee mocht nemen voor mijn konijn .. Nee zegt .. heb promt mijn groente terug gelegt en ben naar de groentenboer gegaan kom op kom daar elke weer groente halen

Nu niet meer haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .