Ga naar inhoud

Henry maakt te veel lawaai


popita

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met Henry.

Ik heb een konijn op kot sinds een paar weken. Hij zit dus de hele dag bij mij op mijn kamer. Omdat ik nu examens heb zitten we dus de hele dag gezellig samen.

Allemaal goed en wel, maar ik denk dat ie het gewoon is geworden om iemand bij zich te hebben want als ik ga slapen, dus de lichten uitdoe, dan begint ie te knagen aan de tralies van zijn kooi en dat maak ontzettend veel lawaai!

Ik kan hem in geen andere kamer zetten want de rest is gemeenschappelijk voor al mijn kotgenootjes.

Als ik hem dan bij een vriendin van me op kot zet die 's nacht opblijft (om te leren) dan is ie weer braaf en maakt ie geen lawaai.

hoe kan ik hem dit afleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel heel vervelend z'n herriekonijn.:(( Maar je zou misschien een handdoek over de kooi kunnen leggen misschien dat hij daar wat rustiger van wordt. Of vlak voordat jij naar bed gaat hem nog iets geven van groenten of fruit maar dan bijvoorbeeld in een hooibal ofzo zodat hij er wel even mee bezig is. Een andere tip zou zijn oordopjes. :-) Sukses!:bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hooibal is ook een ideaal ding. Ik stop hem altijd helemaal vol hooi met in het midden een stuk groente/fruit. Buttons moet dan "werken" om het eruit te krijgen en is dan lekker lang bezig.Misschien is dat een idee? Een knabbelstick is ook een idee maar mijn konijn heeft die helaas binnen 10 min al op.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .