Ga naar inhoud

gaat steeds liggen


Miss Aico

Aanbevolen berichten

sinds vandaag heb ik iets erg's raar bij m'n nijn ontdekt... Ik heb gemerkt dat hij precies niet echt lang kan blijven recht zitten en dan legt hij zit met een knal neer. hij smijt zich echt op zijn zei en dan legt hij er ook zijn kopje bij neer. Dit is geen normaal gedrag. Hij springt wel op telkens als hij iets hoort maar dan na een paar seconde valt hij weer gewoon op z'n zei. langgerekt en met z'n oogjes dicht... weet iemand wat dit is? ik snap er echt niets van en het is sinds vandaag... Ik maak me echt zorgen. en ik heb de voorbije dagen niets speciaal met hem gedaan wat aanleiding zou kunnen geven. kan iemand me wat meer vertelle? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van zich echt zo tegen de grond smijten doen mijn nijnen ook, ik denk dat ze dat doen als ze zich echt goed voelen. Maar als jij de indruk hebt dat hij niet lang meer recht kan blijven zitten en er iets aan de hand is moet je hem toch maar goed in het oog houden. Ik zou niet weten wat er dan mis kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eet je konijn ? Keutelt hij ook ?? (en dan heb ik het niet alleen over gister, maar ook over vandaag)

Zo niet, dan héél snel naar de dierenarts er mee..

Weet je verder 100% zeker dat hij dit anders nooit deed ?

Is hij gevallen ? Heeft hij verwondingen ? (voetzolen)

Kan hij lopen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .