Ga naar inhoud

konijn eet en drinkt niet


silly1984

Aanbevolen berichten

vanmiddag was mijn konijn nog lekker aan het spelen enzo,maar sinds uurtje of 7 valt mij op dat ik hem de hele dag(niet dat ik de hele dag in de kamer ben geweest) nog niet heb zien eten of drinken..Ook geen hooi ofzo.Heb vanmorgen wel wat peterselie gegeven maar verder niks smiddags.Hooi was wel aanwezig.Ik hoor ook steeds de maag borrelen.:$ En hij ligt alleen maar met de oogjes half open en als hij zit dan heeft hij zn voorpootjes bijna op zn achterpoten staan.Hij heeft net wel geplast zag ik...Wat is er aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou gelukkig hij was niet ziek.Ben er snachts nog een paar keer uit geweest om hem wat eten te geven maar bleef alleen maar liggen,ookal duwde ik hem hij bewoog maar niet:blink:MAar het goede nieuws is dat ik smorgens wat hoorde beneden en ik ging kijken en was hij alweer druk bezig met rijden op kleine bunny haha!!!DUs er was helemaal niks mis:$ Ik denk dat ie gewoon al vroeg sliep ofzo want smiddags was hij er de halve middag uit geweest en was daar zeker erg moe van geworden...:bow: maar bedankt voor jullie reacties..erg lief!

Ga denk ik toch maar weer is ahropax aanschaffen is altijd handig om in huis te hebben vooral als er in het weekend wat gebeurd:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is alles weer opgelost ....

aropax is zeker handig om in huis te hebben ... zodra je vermoed (weinig eetlust, borrelen van de buik ed.) dat hij gas kan hebben mag je het al geven ... het kan geen kwaad als hij geen gas mocht hebben ...

Je kunt het gewoon zonder recept halen bij de apotheek, ze geven het vaak aan baby's met krampen.. Het is een heel goed middel wat ook helemaal niet duur is en je kan het makkelijk bewaren ...

mijn konijn vind het heerlijk en ik heb ontdekt dat als ik er gelijk mee begin hij er heel snel vanaf is ...

soms moet ik hem een beetje dwingen om te beginnen met drinken hiervan maar zodra hij er van geproeft heeft drink die ook uit zijn eigen ...

succes ermee ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .