Ga naar inhoud

Na ziekte geen brokjes meer willen eten


Buttons

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Kom ik weer aan hoor met mijn tigste vraag :$ maar je leert meer van elkaars ervaringen dan uit boeken hihi. Mijn konijn ( zoals jullie kunnen lezen onder de topic eerste ervaring ziek konijn) is ziek geweest. Maar nu weer helemaal zijn oude zelfs ( gelukkig) hij heeft weer normale keutels, is weer zijn gekke zelf en heeft een enorme eetlust. Momenteel krijgt hij nog alleen hooi en heel af en toe een roosje bloemkool en een klein blaadje andijvie...dit omdat ik het weer langzaam wil opbouwen. Als hij honger heeft laat hij het ook goed merken. Je hoeft de koelkast maar open te doen of hij staat tegen je benen aan en als je niet vlug genoeg doorhebt dat hij honger heeft gaat hij kattekwaad uithalen. Het probleem is nu dat hij helemaal niks meer hoeft te hebben van zijn brokjes :(( Het zijn gewoon normale konijnenkorrels. Weet nu niet goed hoe ik het aan moet pakken...gewoon alleen hooi geven tot hij aan de korrels gaat of ander voer kopen. Heeft iemand hier ervaring of advies voor.

Thanks alvast namens mijn Bunny en mij :bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijntje at ook geen brokjes toen ze ziek was geweest. Dat duurde 1 week en toen is ze toch weer brokjes gaan eten. Hooi at ze wel en groenten ook. Dus heeft ze daar een week op geleefd. Het kan dus nog komen. Ik had wel eerst gemengd voer gegeven en daardoorheen dan de biks van zichzelf en steeds meer biks geven en minder gemengd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .