Ga naar inhoud

Elmo maakt binky's


YvonneH

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Eindelijk eens geen vraag van mij, maar gewoon iets leuks.

Zoals jullie misschien weten was/is Elmo nogal schuw en wantrouwig. Dat ging dus al steeds beter maar vrijdag was hij blijkbaar echt blij. Ik ging ons grootste hok schoonmaken en dan zitten 'de 3' dus boven want anders word ik door 3 konijnen tegelijk omver gelopen, aan m'n schoenen geknabbeld en 'geholpen'. Dat is best leuk maar niet handig. Dan kan er dus 1 ander los in de ren. Deze keer Elmo, hij kwam gezellig mee het hok in en bemoeide zich lekker overal mee. Hij heeft voor me het toilet geleegd, dat deed hij dan wel in het hok maar goed, hij vond het leuk. Daarna ook nog over me heen gehupst en daarna ging hij rondjes rennen en binky's maken! Voor de meeste konijnen misschien niet bijzonder... maar voor Elmo de 1e keer sinds hij bij ons is (sinds sept/okt)! Ik ben blij dat hij zo laat zien dat hij het blijkbaar toch naar zijn zin heeft bij ons, dat geeft een heerlijk gevoel! En stiekem is hij het lievelingetje van mijn vriend geworden. Nou dat was het, ik wou het even kwijt want ik ben er erg blij mee! Groetjes en voor iedereen een fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .