Ga naar inhoud

Groot abces bij Bas


margreet

Aanbevolen berichten

Ow...ocharme het dutske toch...

Bereid je maar voor op de nazorg zou ik zeggen...alles in huis? Vraag zeker ook nr pijnstillers voor de komende dagen, eventueel iets voor zijn darmen als hij niet uit zichzelf eet en dwangvoer natuurlijk...

Weten ze ook hoe dat abces daar komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bas is inmiddels thuis en ligt in zijn tijdelijke binnenkooi tegen een warm kruikje aan.

Hij is uiteraard erg stilletjes maar heeft al wel 3 blaadjes witlof op.

Ze vertelden in de kliniek dat de knobbel behoorlijk ver naar binnen was gegroeid en dat het een flinke ingreep was.

Maar goed ,ik moet hem nu de komende 10 dagen binnenhouden tot de hechtingen eruit mogen.

Kan ik hem lekker verwennen.

Ik heb van alles in huis voor de nazorg dus wat mij betreft gaat het helemaal goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zag ik daarnet dat hij aan zijn wond ( en hechtingen )zat te trekken met zijn bekkie.

Net als een voedster haar borsthaar trekt voor de bevalling.

De wond zit op zijn onderkin dus je kunt het volgens mij ook niet echt verbinden,dus dat is wel balen.

Ik heb hem op schoot genomen en hem lekker geaaid om hem af te leiden,en nu ligt hij te relaxen in zijn hok.

Ik hoop dat hij nu van de hechtingen af gaat blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .