Ga naar inhoud

verzwakt konijn


alida@ancion.eu

Aanbevolen berichten

jaaaa....

en wat is je vraaag????

en wat is er precies aan de hand?

Mijn vraag was kort omdat ik niet precies weet hoe dit forum werkt.

Hier wat meer uitleg.

Ben al verschillende keren naar de dierenarts geweest.

Probleem is begonnen met korstjes op de huid, was geen schimmelinfectie, gingen niet weg, alsnog behandeld voor schimmel en wormen.

Ook één en ander aan gepast in huis (hadden verandering aangebracht bij zijn hok, weer als voorheen gedaan), met de korstjes gaat het nu beter.

Maar tussentijds is het konijn verzwakt en glijd steeds weg met zijn achterpoten. Ik geef hem ook al astronautenvoeding (van bij de dierenarts),

maar het gaat nog steeds niet goed.

Wat kan ik nog doen, of zou er misschien nog iets anders aan de hand zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eet je konijn helemaal niet? Behalve als je dwangvoert (astronautenvoeding)?

Keutelt je konijn nog? Waarop glijden de achterpoten weg?

Zit het stil in een hoekje? Knarsetandt het hard?

Korstjes en schilfers, dat kan toch ook syfilis zijn?

Ga op zoek naar een konijnkundig dierenarts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

sowieso is het van belang een heel goede konijnkundige dierenarts te zoeken. op konijnen en hier op de site onder het kopje spoedeisende vragen.. vind je ene lijst met koninkundige dierenartsen! kijk eens of er hiervan een bij jou in de buurt zit!

is jou konijn ingeent?

eet jou konijn helemaal niets meer uit zichzelf?

hoe oud is je konijn?

wat heeft de dierenarts die je nu hebt voor uitspraken gedaan over de vermoedens die hi heeft over de aandoening va je konijn?

ik zoi als ik jou was vandaag nog op zoek gaan naar en goede dierenarts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep martine alleen dekorstjes kan ik niet plaatsen meschien een combie van beiden.

het een hoeft het ander niet uit te sluiten inderdaad, het kan gaan over twee los van elkaar staande ziektebeelden...

ga inderdaad snel naar een konijnkundige dierenarts! dat is het beste wat je voor je konijntje kan doen! succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .