Ga naar inhoud

Babbel's castratie!


Gast

Aanbevolen berichten

Vandaag is het zover,

Om 10 voor half 3 wordt Babbel gecastreerd!

Ik geloof dat ik bijna nooit zó zenuwachtig ben geweest :$

Ik haal vanalles in m'n hoofd en 't kriebelt in mn buik :P

Maar alles staat al klaar,

Zucht.. :bounce:

Groetjes,

Melissa en Babbel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, we zijn weer thuis hoor!

& de operatie is geslaagd! :thumbsup:

Ik was zenuwachtig voor niks!

We waren wel een béétje aan de late kant, dus de operatie kon meteen beginnen. En binnen een half uurtje had ik Babbeltje terug.

Toen toch nog even gevraagt of hij niet te mager was,

Dierenarts erbij gehaald. Die zei dat hij nu op goed gewicht is maar door z'n leeftijd wel wat aan de magere kant is. Dus moet ik 'm om de paar weken wegen en als z'n gewicht te snel achteruit gaat moet ik naar de dierenarts.

Babbel staat nu op mn kamer, we wilde 'm in de schuur zetten maar daar tocht het... Niet zo'n goed idee dus. Mijn kamer is de koudste kamer van het huis (:blink: fijn hè?..) en nu staat het raam voor de zekerheid ook open.

Pffff.. heel verhaal :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,

Ik zal 'm zo wel voorzichtig knuffelen! Hihi :)

Maar ik heb nog een paar vraagjes,

Hopelijk weten jullie het antwoord:

1. Ik heb radijsjes gekocht voor de konijnen, mogen ze alleen het rode of ook het groene wat erbovenop zit?

2. In een brief die ik van de dierenarts meekreeg stond dat ik de biks beter kan minderen met 10-15% (Omdat een konijn na de castratie verlaagde energiebehoefte heeft en een verhoogde eetlust) maar omdat Babbel al aan de magere kant is door z'n leeftijd, is het dan wel een goed idee om te gaan minderen?

Alvast bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik zou oko zeker niet met de biks gaan minderen... dat heb ik overigens ook nog nooit gehoord....

tis toch namelijk net zaak dat ie na de castratie weer gaat eten! welliswaar ging dat ook hier wat langzamer.. aar dat regelden ze prima zelf!

radijsjes heb ik wel eens gegeven maar ze waren er niet dol op.... op de steeltjes wel overigens.

denk dat ze de radijsjes toch wat te pittig vonden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor de reacties! :)

Met Babbel gaat het trouwens héél goed, ben trots op hem!

Hij heeft alle groente op, al wat biks op, hooi gegeten en gedronken!

Hij is ook wat meer levendig, kranten verscheuren, rondhuppelen in mn kamer etc.

Vanmiddag toch maar die radijsjes proberen, hopelijk vinden ze het lekker want niemand anders lust het hier, hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, maar ik vond 'm eigenlijk wel rustig, alleen op de heenweg vond hij het wel eng in de auto. Maar op de terugweg had ik 'm op schoot en zat ie gewoon van z'n appeltje te eten (die ik voor de zekerheid had meegenomen) :) Gek konijn, hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .