Ga naar inhoud

Nu nog inenten voor myxomatose?


Sandman

Aanbevolen berichten

Haloo allemaal.

Ik dacht dat inenten voor myxomatose alleen maar in de lente nodig was ivm de muggen in de warmere maanden. Maar dus ook in de herfst lees ik nu. Nu is het is ver in de winter en heeft het volgens mij niet zoveel zin meer om de inenting van de herfts in te halen. Maar ik denk ik vraag het toch nog even na.

Duss moet ik mijn nijn nog laten inenten of pas weer als het lente wordt?

Groetjes Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou je konijn zeker nog laten enten!!

in nederland kennen we in principe alleen maar zachte winters. die de myx muggen niet kapot maken! nu heeft het dit jaar wel enkele dagen gevroren maar de temperaturen zijn nu toch weer aardig aan het stijgen!

mijn mening is dan ook!

niet wachten tot de winter, maar zeker nog enten

Link naar reactie
Delen op andere sites

meestal zijn collectiev entingen tussen maart en mei en vaak ook nog een tegen september!

flip en floes moeten ook vanmiddag naar de DA om hun nieuwe myx enting te halen!

dan kom ik mooi uit voor de zomer en krijgen ze m in mei weer samen met de herhaling van de vhs! en dan kunnen ze er weer tegen...

ik val ook steeds buiten de collectieve entingsdagen maar neem het risico niet om daarvoor de enting nu uit te stellen...

zeker niet nu het hier nog steeds wemelt van de vliegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .