Ga naar inhoud

beet in oor


jaila

Aanbevolen berichten

toen ik naar buiten ging om de konijnen te voeren kwamen er alleen 3 dames op me afgerend. Jesmin (de gene die ervoor ook zoveel werd gepest) zat heel afstandig toe te kijken. Ik liep naar haar toe en tot mn grote schrik zag ik 2 kleine wondjes met bloed op haar oor. Ze was ook echt heel bang enzo. Is dit gevaarlijk? (ze zitten nu met deze kou buiten).. en wat moet ik nu doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou haar in ieder geval even goed nakijken of ze nog meer wondjes heeft die je niet meteen ziet. En in de gaten houden of ze wel eet en drinkt of opgejaagd word. Soms is het zo dat er steeds vaker ruzie komt maar dat hoeft natuurlijk niet. Als je het niet vertrouwd gewoon even naar de da gaan dan weet je het zeker. Misschien komen er zo nog meer tips, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow das klote.. dat hebben we niet:S.. kdenk dat het enige wat ik nu kan doen ff afwachte wat er morgen gebeurd.. vind het zo sneu voor dr, maar als ik haar nu uit de groep haal kan ze er wss nooit meer in en dat is ook niet echt leuk voor dr. Als t warmer is mag er een mannetje in de groep, hoop dat uitmaakt. Maar als t zo door gaat weet ik het ook niet meer:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .