Ga naar inhoud

Frontline spray op kat gebruikt.


BramBos

Aanbevolen berichten

Dag iedereen, 

 

Ik heb een kitten en konijntje (Julia&Bram) loslopen in huis. Ik lees overal dat je frontline niet mag gebruiken op konijnen omdat dit schadelijk is. Nu heb ik frontline op Julia gespoten vanmorgen, maar ze ligt graag tegen Bram aan. Is dit ook schadelijk voor Bram, aangezien ik het niet op hem heb gespoten. En zo ja, hoe lang moet ik ze dan gescheiden houden?

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. 

 

Groetjes 

Anouska

IMG_20180710_181823.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er inderdad mee oppassen. Als Bram wat van de frontline op zijn vacht krijgt of besluit om Julia te wassen, dan kan hij het spul binnenkrijgen, en dat is giftig.

(Zo moet je ook altijd oppassen als je een middel met permethrin bij een hond gebruikt wanneer er ook een kat in huis is; zelfde verhaal.)
 

Ik zou ze even een dagje uit elkaar halen, in elk geval totdat de vacht van Julia echt heel goed droog is en de frontline kans heeft gekregen goed in de trekken. :)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Marjoleintje:

Ik zou er inderdad mee oppassen. Als Bram wat van de frontline op zijn vacht krijgt of besluit om Julia te wassen, dan kan hij het spul binnenkrijgen, en dat is giftig.

(Zo moet je ook altijd oppassen als je een middel met permethrin bij een hond gebruikt wanneer er ook een kat in huis is; zelfde verhaal.)
 

Ik zou ze even een dagje uit elkaar halen, in elk geval totdat de vacht van Julia echt heel goed droog is en de frontline kans heeft gekregen goed in de trekken. :)

 

 

 

Bedankt voor je reactie!! 

Maakte me een beetje zorgen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .