Ga naar inhoud

schijnzwanger, en nu?


silly1984

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje (vrouw) liet ik er net uit en ze begint te plukken aan haarzelf in de gang...Megaveel haar.:blink:Wat moet ik hier nu mee doen.in het hok leggen?Dr mannetje wil steeds bij haar in de buurt maar als hij in haar buurt komt gaat ze piepen enzo..wat moet ik nu eigenlijk doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toegeven je hebt geen centimeter overdreven!!!! tjonge die heeft het erg te pakken.Hoe lang zijn ze samen nu ?

en is dit de eerste schijnzwangerschap?

Dat knorren hoort er wel bij zo houd ze de man op afstand.

De hormonen gieren door haar lijfje op dit moment.

Dat is eigelijk best ziellig.

als je me vragen hebt beantwoord kan ik je meer vertellen.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit is haar eerst ahum zwangerschap..De haren in dit filmpje valt mee,lag nog veel meer in de handoek echt een hele berg!dacht dat ze kaal werd maar nee :$ ze zijn nu zo'n jaar samen denk ik.

Ik ga ze er zo weer uitlaten,kijken of het nog steeds zo is.Het rare vindt ik alleen dat het in de gang gebeurd en niet in de kooi:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en het bugs de ram is ook helemaal door t dolle, die wil de hele rijd op d'r!!!:blink: eN zij maar knorren de hele dag,wat moet ik hiermee?:$ heb ze er net ook weer uitgehad en nu deed ze dat niet meer het plukken,maar dat knorren/piepen als hij in haar buurt is houdt niet op.Gaat dit nog lang duren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .