Ga naar inhoud

Ik wordt gek van dat gekrab!!!!


silly1984

Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen.:$Ik wordt helemaal gek van dat gekrab in de kooi van mn konijnen.Ze bijten ook aan de zijkant van de kooi en op de bodemWaarom doen ze dit en wat kan ik er tegen doen?

Ze hebben ook een toilet in de kooi en daar doe ik houtkorrels in maar dat graven ze er ook steeds uit vooral ZIJ! ZO blijf ik dat hok schoonmaken:blink: Wie o wie kan me uitleggen wat dit inhoudt,kan het ook nergens vinden op i-net:((

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt een gecastreerde man en een vrouwtje.. als ik het goed begrepen heb???

graven en de kooi omwoelen vinden de meeste konijnen gewoojm=n heel erg leuk en zien het als een vorm van spelen!

tralieknagen daarentegen is een uiting van verveling!

hebben jouw konijnen voldoende speeltjes n hun kooi? waar zit hun hooi in??

voldoende afleiding bieden dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doen ze het beiden eigelijk.Hier doen eigelijk alleen mijn drachtige of schijn zwangere voedsters het.Je hebt er meer last van omdat ze in een binnen kooi zitten .Wat zeker wel eens vermoeiend kan zijn haha.Ik vermoed dus dat ze wel schijnzwanger kan zijn en binnen kort meschien een nest kan bouwen of was deze toevallig geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch denk ik ook aan verveling. Als ze niet voldoende hebben mogen loslopen, dan begint vooral mijn mannetje de tralies te beknagen. Hij is niet gek, hij doet het vooral als ik langsloop!! Ik wacht altijd tot hij stopt voor ik ze loslaat, ik ben namelijk ook niet gek. En mijn mannetje graaft ook in zijn handdoek, scheurt de kranten kapot en duwt het dak van het huisje. Dat doet hij alleen als hij te kort heeft losgelopen. Nu heb ik vakantie en is het gedrag geheel verdwenen omdat hij elke dag de hele dag mag loslopen.

Als wc heb ik tegenwoordig een vierkante afwasteil, zo gaat er niets meer naast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .