Ga naar inhoud

Bang konijn


Mazz

Aanbevolen berichten

hoi, ik heb een konijn, Bing, Maar hij bang voor mij, ik pak hem áltijd goed op. Als ik hem wil oppaken is hij erg wild, maar als ik met hem zit is hij rustig..:poot:

Ik wou hem pakken zoals jullie zeiden op je site, een hand onder zijn kont en een op zijn buik, ik deed het goed, ik wou eventjes met hem zitten dat je niet zn buik maar zijn rug ziet, netzoals op de foto maar hij deed heel wild. Ik zette hem in zijn hok terug en ik wou kijken of hij nog bang was, nu kon ik hem gewooon pakken,,, Is hij nu bang óf niet?:bunny:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd. Een konijn ondervind heel veel stress met oppakken en ziet je dan ook als een vijand. Hij voelt zich een prooi die opgepakt wordt en dat is heel stressend. Dus ik denk ook dat jou konijn dat ondervind. Het is heel uniek als je een konijn wilt oppakken en anders moet je het voorzichtig opbouwen. Maar dat heb ik ook niet met mijn konijnen gedaan. Vind dat gewoon te zielig voor ze. Als je ze echt op je schoot wilt moet je anders even op de grond gaan zitten met iets lekkers in de hand, dan komen ze vanzelf naar je toe. Wel geduld hebben hoor. Succes :bunny4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .