Ga naar inhoud

hooi met pepermunt, niet lekker


YvonneH

Aanbevolen berichten

Lusten jullie konijn het kruidenhooi van vitakraft met pepermunt?

Ik had het gekocht vrijdag en toen ik het ging geven keken ze me allemaal aan zo van; en waar is ons echte hooi nu? Daarna hun 'eigen' hooi gegeven en dat aten ze meteen. Misschien ruikt het niet lekker voor ze?

Onze katten daarentegen vinden het heerlijk, koppen ertegen en proeven het zelfs! Smaken verschillen zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch met science slective lusten ook niet alle konijnen hoe hard je probeerd.Aangezien het van oorsprong gebruikt word voor van ziek zijnde herstellende konijnen.Eet hier maar 50 procent die korrel als de nood daar is.En als een konijn echt stug is verekt ie gewoon verder te eten en zal in honger staking gaan.Het zijn toch hele aparte dieren hoor...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

gedroogte munt is onze ervaring dat konijnen dat beslist niet lekker vinden.Reden kan zijn omdat konijn het niet graag eet.Dat het niet goed is.Verse mint gewoon met mate geven lusten ze soms wel.

Ik denk toch dat dat gewoon aan de smaak van het konijn in kwestie ligt hoor, mijn nijnen eten juist geen hooi met brandnetel of paardenbloem of ... Zij willen alleen maar dat munt-hooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .