Ga naar inhoud

Liefdesbeetje?


Mirke

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb misschien een hele stomme vraag. Mijn voedster Pebbles knabbelt af en toe aan mij. De konijnen die ik hiervoor had deden dit ook maar dit deed geen pijn.  

Pebbles is een pittig ding en als zij aan mij knabbelt, doet het soms echt zeer! Is dit nou dan toch een liefdesbeetje of bijt ze me gewoon? 

Sorry als ik een domme vraag stel!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is helemaal geen domme vraag hoor ;)

Wanneer doet ze het precies? Als je net wat lekkers in je hand hebt gehad? Dan vindt ze dat misschien gewoon lekker en is ze wat ruw haha. Of als je net stopt met aaien ofzo? Dan is het misschien een teken van 'hee, ga eens door!' Dat deed het konijn van mn moeder altijd als hij aandacht wilde :p Verder zie ik bij mijn konijnen dat de een de ander een beetje afwisselend likt en dan weer wat knabbelt, dus misschien is het zoiets? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar :'D

Ze doet het vooral na het eten. Dan heeft ze het buikje vol en ik zit dan vaak nog bij hen in de kooi. Dan snuffelt ze bijvoorbeeld wat aan mijn been en dan gaan de tanden erin. Nooit tot bloedens toe hoor, maar wel hard. 

Dat knabbelen doet ze inderdaad wel bij haar vriendje en dat lijkt af en toe ook wel wat hard te gaan. Overigens vindt hij dat heerlijk, gaat er dan ook echt languit bij liggen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .