Ga naar inhoud

Eenzaamheid


Konijnxwoezel

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 

Ik heb sinds ongeveer 2 maanden een super lief konijntje: Woezel! Hij is al 1,5 jaar en ik heb hem van een leuke familie gekocht die niet meer voor hem konden zorgen. Nu heb ik hem in de tuin alleen in een hok. Vroeger zat ie samen met een ander konijn in een hok. Tot ze baby konijntjes kregen, toen zat Woezel ongeveer 1 maand alleen in een hok tot ik hem kocht. Mijn vraag is nu: ik geef hem veel aandacht en vrijheid maar toch ben ik bang dat hij eenzaam is, het liefst wil ik nog een konijn maar dat mag echt niet van mijn vader... het is al wat dat ik een konijn heb, en nu kan ik echt niet om een 2e vragen. Woezel doet soms okk een beetje raar, dan wilt ie ze hok open breken om te ontsnappen of dan wilt ie proberen te graven in ze hok... de ene dag denk ik dat ie super gelukkig is en de andere weer niet.. wat moet ik doen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste: heeft je konijn een ren of alleen een hok? Een konijn heeft minimaal 2 vierkante meter nodig om lekker rond te kunnen springen en rennen. Met daarin een schuilhok. 

 

Ten tweede: je konijn kan echt een vriendje gebruiken dus toch je vader overhalen ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .