Ga naar inhoud

Op de weegschaal


knaagjes

Aanbevolen berichten

Heb met moeite Rufus op de weegschaal gepropt (keukenweegschaal tot 3 kg) en voor zover ik kon zien zit hij aan 2.200 g.

Rosie Lee weegt 740, ze is op 2 weken dus een kleine 100 g bijgekomen.

Ik vermoed dat zij dus wel echt mini mini gaat blijven, want Rufus zag ik veel harder groeien.

Je gaat omver vallen als je die ziet Caroline, hij is flink groter geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rosie Lee is 11 weken. Het is een mengeltje hoor, de helft van het nest had de langere haren. Moeder ziet er ook zo uit.

Dan is jouw Flip toch erg klein Kelly? Is hij een raskonijn? Rufus is nog geen 6 maand hihihi

ja flip is idd erg klein!! echt een mini konijntje! maar absoluut niet mager!!

hij staat nu toch al een tijdje op 900 gram! soms geeft de keukenweegschaal nog wel eens een kilo aan.. maar die niet zo heel nauwkeurig en boven de kilo is ie nog niet uitgekomen.

hij is geen raskonijntje maar heeft wel de dwergfactor. heeft ook maar oortjes van vijf centimeter.

floes is ook niet echt heel groot maar is een zogenamde non dwerg. die weegt 1400 gram en heeft oren van (ik geloof) zo'n 7 cm.

ik zal eens kijken wat floes woog toen ie elf weken was. al kun je daar bij mengeltjes nooit zo helemaal an uit gaan! maar zal gewoon voor de grap eens kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .