Ga naar inhoud

zit in hoek


iris-juventus

Aanbevolen berichten

hallo ik ben net verhuist van de week. en nu is alles goed verlopen.

nu kom ik net buiten en iedereen is lekker aan het huppelen in hun nieuwe hok behalve een konijn. deze gaat heletijd in de hoek zitten en komt ook niet op het eten af. zou dit door de kou komen of door het verhuizen of zou ze gewoon ziek zijn geworden. haar oren of neus zijn niet nat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik ben net terug van da. ik ben naar een da naar wie ik normaal nooit zou snel heen zou gaan maja dat was de dichtbijsijnde die plek had. hij heeft haar onderzocht en buikje zat nog goed vol. enigste wat hij zag was dat ze haakjes had aan de tanden en hij concludeerde dat het daardoro kwam. nu heeft ze pijnstiller gehad en iets om maag en darmstelsel aan de gang te houden ofzoiets. zou dalijk eens kijken hoe dat heette. toen ik haar net in haar hok zette bij haar vriendin at ze ineens wel met grote happen. dus misschien toch de haakjes of pijn gehad. ik ben in ieder geval blij dat ze weer eet en weer beetje fit is. bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het dan niet verstandig die haken eraf te laten halen, of..? (*Ik heb daar geen ervaring mee, maar anderen hier op het forum wel, dus die kunnen je betere informatie geven.) In ieder geval fijn, dat ze weer eet en wat vrolijker is. Ook goed, dat je meteen met haar naar de dierenarts bent geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de haken moeten zeker verwijderd worden.Ze eet weer van wege de pijn stilling.

Soms krijgen konijnen pijnstilling zodat ze weer gaan eten maar niet altijd word de oorzaak van niet eten gevonden.Gelukig nu wel!!!succes.Haken kunnen binnen een week ontstaan o.a door middel van niet tot slecht eten.Die haken zijn pijnlijk in de mond en veroorzaken beschadigingen.Het konijn stopt dan met eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat hoop ik ook. dit laat ik wel bij een konijnkundige dierenarts doen en dat is deze niet. er is niks mis met deze dierenarts maar ga toch liever naar me eigen konijnkundige dierenarts, dan maar verder rijden. ik hoop ook dat ze de oude word. se ligt nu languit in het hok. is het normaal dat ze zo suf worden van die pijnstilling. ze heeft natuurlijk wel twee spuiten gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke want ik vind wel beetje eng om hem zo buiten te laten ik ga zo nog eens goed kijken en probeer hem nog wel wat te voeren. ja hij zou wel kapot zijn eerst zo stil dan ineens naar wildvreemde man toe die hem in zijn mond kijkt. hij heeft 4 van die hoesjes kapot gebeten waarmee ze in de mond kijken.

was die niet zo blij mee. maja ik hou hem goed in de gaten en gaat het alsnog nie goed ga ik gelijk naar me eigen dierenarts toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .