Ga naar inhoud

hoeveelheid biks voor Franse Hangoor


Freud

Aanbevolen berichten

Geweldig hoor!!! Als ik jou verslagje zo lees, gaan jullie ongetwijfeld erg veel plezier aan hem beleven en hij aan jullie! Weer een konijn met een goede thuis, het doet plezier hoor, die verhalen van nieuwe konijnenfans te lezen!!!

Nog een tip ivm laminaat en überhaupt uit kooi durven... koop gewoon een goedkope , liefst zo groot mogelijke tapijt en hij zal sneller uit zijn hok komen en bovendien...pas als ze echt grip onder hun poten hebben en een groot oppervlak, ga je ze geweldig zien sprinten, springen en binkies maken!!!

Ik heb zelf zo'n goedkope ikea tapijt dat in de wasmachine kan en heb er zo'n anti-slip doek onder liggen. Werkt prima en bij een ongelukje gaat dat gewoon in de wasmachine. (ik heb er 3 :$ ) Mijn hele woonkamer en hal ligt vol en het is gewoon leuk om ze te zien rennen en gek doen als ze grip onder hun poten hebben. Als de tapijten in de was zitten, zijn ze gewoon veel kalmer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben een tegel vloer e toen de twee mannen nog klein waren gleden ze gewoon met hun poten uitmekaar als ze daarop liepen. ik heb toen van die grote badlakens neergelegd en daar liepen ze dan op... gingen er toen ook niet vanaf.. hahaha..inmiddels is dat wel anders. naarmate ze wat ouder worden en meer grip krijgen met hun poten gaan ze echt rennen en sprinten!! en schrik maar niet als ze beginnen met binky's maken!! hahaha die kunnen echt hard en hoog zijn maar oh zo leuk om te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om hier op in te haken:

Kareltje zijn hok ligt bezaaid met blindedarm keutels. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet :(( Ik beperk de biks al en van groente krijg hij echt heel weinig: een kwart witlof blaadje ong. elke ochtend.

Misschien een hele stomme vraag, maar wat zijn precies blindedarm keutels? :blink:

Ik geloof dat ik er vandaag twee heb zien liggen (paar keutels tegen elkaar?), wat betekent dit?

Hij keutelt nu nog door zijn hele hok, wat kan ik het beste doen om hem te leren dat hij dat in de plasbak gaat doen?

Toen ik thuis kwam van mijn werk had ie de hele kooi verbouwd, plasbak stond in het midden met meneer erin. Dus nu weet ik niet meer of ie wel zo zindelijk is, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

blinde damr keutels zijn trosjesd van meerder kleine keuteltjes bij mekaar.

het is belangrijk dat ze deze op eten omdat deze al gedeeltelijk voorverteerd zijn. alle goede voedingsstoffen bevinden zich in deze blinde darm keutels.

de normale , ronde, keutels bevatten allen onverteerbaar materiaal, restafaval dus...

dus de BD keutels bevatten veel heel belangrijke vitamines!

in de regel betekend late liggen van de BD keutels dat zeeen overschot aan voer krijgen! af ent oe eentje vindne is geen ramp... het hok moet er alleen niet dagelijks mee bezaaid liggen!

ik zou me dan ook gewoon aan het voer hoeveelheid douden die je nu geeft! dat is namelijk toch echt wel wat ie moet hebben!

hou t gewoon even in de gaten!

zindelijk maken...

stug volhouden de keutels terug in dat wc'tje te gooien! steeds even alles veramelen en erin mikken!

volhouden is de enige tip die ik je kan geven!

probeer eens het tilet in de hoek te zetten die hij vanuit ichzelf het meest als "peophoek"gebruikt.

kooi verbouwen:

geen zorgen!! het is een hele normale konijne trek!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .