Ga naar inhoud

Abcessen Balou en bibi


r-ch-l

Aanbevolen berichten

Ai, dat is wel even schrikken. Hopelijk valt het mee. Kunnen ze een oudere wond wel hechten dan? Ik dacht dat de huid dan niet meer goed aan elkaar wil groeien, als de wond niet meer 'vers' is. 

Fijn dat het tussen je nijnen nu in ieder geval wel beter gaat! Hopelijk valt de ingreep mee voor Nica en is het snel genezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Witchy:

Ai, dat is wel even schrikken. Hopelijk valt het mee. Kunnen ze een oudere wond wel hechten dan? Ik dacht dat de huid dan niet meer goed aan elkaar wil groeien, als de wond niet meer 'vers' is. 

Fijn dat het tussen je nijnen nu in ieder geval wel beter gaat! Hopelijk valt de ingreep mee voor Nica en is het snel genezen. 

Klopt, de wondranden zijn genezen. Daarom moet het onder narcose gebeuren zodat ze er weer een "verse" wond van kunnen maken. Als er niks aan gebeurt groeit het ook niet meer dicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balou en Nica gaan uit logeren, morgenochtend breng ik ze naar de opvang. En wordt Nica maandag geopereerd bij de dierenarts van de opvang. De reden dat ze morgen al gaan is dat ik zelf in de laatste fase van mijn opleiding zit en geen vrij krijg van stage. 

Zal wel stil zijn het weekend...

Super netjes allemaal geregeld van de opvang! :)

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .