Ga naar inhoud

Abces en kleine tumor


Lappie2

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

Heb ons net voorgesteld in t andere topic.

Onze Lap is bijna 2 jaar. Nooit ergens last van gehad op een niesje na dan. In november zat hij ineens heel raar. soort yoga houding maar dan met doorgezakte rug.

Dat was het eerste teken dat ik direct zag dat hij pijn had. Begon te voelen maar alles voelde normaal. ging naast hem liggen en toen hij me kusjes begon te geven kon ik een grote bloedklont zien onder zijn kin. Ben toen overal in de kamer gaan zoeken naar wat scherps of bloed..

Hij had namelijk behoorlijke stoute streken de laatste tijd en dacht dat hij misschien van de kast was gevallen. Hij springt daar graag op en springt daar ook van af...misschien op een verdwaalde potlood of speelgoed van zijn zus ..

Aangezien hij erna weer net zo vrolijk als altijd was en, zoals gewoonlijk, te veel zat te eten, had ik niet t idee dat we de dierenarts moesten bellen. Elke dag lette ik op hem en zijn eten en poepjes maar kon niks vreemds zien. Tot dag 4 en hij me weer kusjes kwam geven en die bloedprop een giga groot gat was geworden :O Direct gebeld en de volgende dag konden we komen. Hij kon meteen blijven en de arts heeft een abces verwijdert. Allemaal goed gegaan en meneer kon later weer mee naar huis waar hij meteen weer op en van het bed sprong..  Hele week op controle geweest elke keer ontbrak er weer een hechting.. ^o)  Op de laatste dag hoefde ze nog maar 1 hechting te verwijderen want de overige 7 had hij zelf al gedaan.. maf beest.

Wond groeide mooi dicht en alles was in orde tot vorige week.. :s Lekker op de bank ff kroelen en chillen. Lekker op 2 pootjes staan en ik zie weer een rode klont .. ?? Direct weer gebeld en kon direct terecht. Mocht meteen weer blijven. En jawel weer abces maar nu van de andere kant. Ik had de vorige keer al wat gezegd over een vreemde bult aan die kant. Onder t opereren ging ze ook maar even kijken bij die bult waar ik over klaagde... en daar zat een losse tumor. Ze kon ook dat mooi via zijn rug verwijderen. in totaal 12 hechtingen geloof ik. Gister weer op controle en heeeej hij heeft geen hechtingen meer ... Hoe hij dat op zijn rug weg heeft gekregen geen flauw idee. Maargoed.. Nu zit hij natuurlijk steeds eraan omdat het jeukt en irritant is en ik kan wel de hele dag blijven roepen naar hem, waar hij mij heel onschuldig aan kijkt en zacht zijn pootje likt,, zo van "ik doe toch niks.." :angel:

Om een kort verhaal lang te maken :P  Heeft iemand een huis tuin en keuken idee om de jeuk wat te verzachten?  Of kan ik iets maken van stof en dat bij hem aan trekken zodat hij er niet bij kan?  vind het zo sneu voor hem en het is ook echt niet goed voor de wonden. Hij bijt ze gewoon weer open..

 

Alvast bedankt :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik gevraagd maar die heeft ze niet...

Woon niet in Nederland ..

Misschien heb ik nog een oud rompertje van mijn dochter ergens... die ik wat kan vermaken maar denk dat hij daar zo door heen eet..

Dacht nog aan sudocreme erop te smeren. smaakt ook vies, misschien dat hij er dan meteen vanaf blijft. Sudocreme zal toch niet schadelijk kunnen zijn??

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .