Ga naar inhoud

Tralies knagen.


Dniekjj

Aanbevolen berichten

gegroet , 

klink misschien dom maar zou het niet kunnen dat ze last heeft van tandplak of en scherpe rand en dat ze aan de tralies knabbel omdat het hard is en ze zo hoopt dat het afgaat ? 

toen ik jong was hadden wij thuis  en teckel en als hij jeuk had aan zijn rug ging hij soms op zijn rug op de ruwe mat liggen schommelen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn knaagt altijd aan de deurtjes( nu ze groter zit wel minder dan vroeger) "Nee baasje,  ik wil in de hele tuin spelen niet alleen in de ren!" Maar ik begrijp dat ze losloopt in de kamer als jullie er zijn? Dan kan ze denk ik niet aan de tralies knagen om meer te willen want het is niet als ze opgesloten is. Misschien wilt ze aandacht? Geef je haar aandacht als ze tralieknaagt? Snuffie vindt tralielekken ook altijd leuk waarom weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast dat het voor onszelf gewoon een heel vervelend geluid is, kan het dus wel een probleem worden voor de gezondheid van het konijn. Als ze te veel en te vaak aan de tralies gaan trekken kunnen de tanden scheef komen te staan en dan krijg je al heel gauw gebits problemen. Nu zal dat niet heel snel gebeuren, maar het kan wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .