Ga naar inhoud

pfff... weer drama


nam_mkha

Aanbevolen berichten

Dit is volgens mij al mijn derde topic deze week op dit subforum, sorry daarvoor. Maar ik zit echt met de handen in het haar.

Ginko was vorige week gestopt met eten, DA geweest: waarschijnlijk urineweginfectie. Kuur + pijnstilling + cisaral gekregen, dit alles netjes gegeven. Hij at dezelfde dag alweer, en na een aantal dagen heb ik overlegd of ik mocht stoppen met de cisaral en pijnstilling, wat mocht. Kuur afgemaakt, ging prima en meneer bleef na afloop enthousiast van de biks genieten. Om de een of andere reden at hij wel alleen in de avond biks, voor de ochtendportie trok hij zijn neus op. Wilg, kruiden en gras wilde hij 's ochtends wel.

Ik dacht dat het wel bij zou trekken, maar het wordt steeds erger. Vannacht heeft hij ineens zijn bdk laten liggen, en vandaag heeft hij zelfs 's avonds geen biks willen eten, dus ik heb meteen weer een afspraak gemaakt bij de DA waar ik morgen terecht kan. Het is geen spoed omdat hij nog wel verse planten eet, maar ook dit is minder dan de vorige dagen. Snoepjes pakt hij ook niet aan.

Nu is het zo dat als ik naar hem toe loop, hij heel vrolijk komt kijken of ik wat lekkers bij me heb, en vervolgens wat ik bij me heb niet aanpakt. Kan het zijn dat hij last heeft van haken op de kiezen? Of klinkt dit toch meer als iets anders? Ik hoor heel graag van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de DA zei dat hij het niet met honderd procent zekerheid kon zeggen omdat het erg moeilijk te zien was, maar hij dacht inderdaad aan haakjes. Ginko gaat vanmiddag nog onder narcose voor het slijpen, en dan wordt er ook meteen een kleine stifttand verwijderd die scheefgroeide (zijn snijtanden heeft hij al langere tijd niet meer). Ik mag hem vanavond alweer ophalen, dus we zullen zien! Ik heb er in ieder geval weer goede hoop in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .