Ga naar inhoud

Ziek of niet?


Doeshi

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje is de afgelopen dagen nogal lusteloos, maar vandaag komt hij niet eens meer van zijn plek af, hij zit vlak naast het voer en drinken, hij eet en drinkt wel goed. Zijn temperatuur was zonet 36,9 ( dit is toch erg laag?) maar zijn oren en het kuiltje in zijn nek zijn erg heet terwijl hij amper van zijn plek afkomt. Verder is zijn neus wat snotterig en niest hij af en toe maar dit heeft hij wel vaker gehad. Moet ik naar de DA of kan ik het nog even aankijken hoe het morgen gaat? Hij is al wel vaker naar de DA geweest voor het niezen maar daar konden ze niks aan doen, het was niks ernstigs. Een ritje naar de DA is voor hem altijd heel stres vol dus ik wil het alleen doen als het echt nodig is. Hebben jullie ideeën wat ik moet/kan doen? Of moet ik echt naar de DA? Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou vandaag nog naar de dierenarts gaan. De temperatuur is inderdaad erg laag en niet eten is altijd spoed bij een konijn!

edit: oeps, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond dat hij niet meer at. Ik zou in ieder geval even bellen met de dierenarts, want het klinkt wel alsof er iets niet goed is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sanne1993:

Ik zou vandaag nog naar de dierenarts gaan. De temperatuur is inderdaad erg laag en niet eten is altijd spoed bij een konijn!

Bedankt voor je reactie, ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Hij eet alleen juist wel gewoon en daarom twijfelde ik een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .