Ga naar inhoud

kale plek


bunbun beauty

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, 

Ik ben al een tijdje niet heel actief meer omdat ik het erg druk heb, maar momenteel zit ik met een raadsel en ik hoop dat een van jullie mij daar misschien mee kan helpen..

Laatst zijn we met alle 4 de nijnsels naar de dierenarts geweest voor de enting tegen rhd2 en anderhalve week geleden zijn we voor de booster geweest. Nu viel mij opeens op toen ik hem aan het aaien was tijdens de controle dat hij een kale plek in zijn nek had. Gezien hij niet extreem veel jeuk lijkt te hebben en geen van de anderen ergens een kale plek had moesten we het in de gaten houden. Nu dus anderhalve week later is het niet verergerd of verminderd. En ik heb geen idee waar het vandaan kan komen.. Er is in de laatste tijd niets veranderd en ik zie ook niet dat zijn vriendinnetje hem overmatig wast op die plek ofzo. Ik zat eigenlijk al bijna te denken aan de enting omdat hij het voor de enting niet had (weet ik heel zeker want toen heb ik hem nog moeten knippen) en het zit wel in de buurt van de plek waar hij geent is, maar ik heb nog nooit gehoord of gezien dat een konijn een kale plek kreeg van een enting... Hebben jullie misschien ideeen?

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet eens of ie er bij kan komen om te krabben.. het zit zeg maar echt in het kuiltje van zn nek echt net achter het hoofd. Je moet er ook echt naar zoeken anders zul je het niet zo 1,2,3 vinden. Ik heb hem in iedergeval niet meer zien krabben dan normaal in de laatste weken en die plek heb ik hem eigenlijk nog nooit zien krabben. Daarom vraag ik me ook af of hij er zelf uberhaupt bij kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .