Ga naar inhoud

Plotseling dood


Clover

Aanbevolen berichten

Nou Blondie Dit ben ik dus ook idd niet met je eens.

Ik heb bijna 2 sweek geleden mijn hondje laten Cremeren...

Je kunt idd kiezen tussen de verschillende crematie's en het evetuele as.

Ik heb zelf gekozen voor een individuele Crematie, Mijn hondje is bij ons in Beek Smiddag om 14:00 uur opgebaard , Ik en de rest van mijn Familie hebben toen afscheid van haar genomen. Ik heb zelf naar de " oven" gebracht.

ik was in totaal 75 euro kwijt...

Maar ik heb er tot op de dag van vaandaag nog steed vrede mee met haar afscheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt tegenwoordig gelukkig steeds normaler gevonden dat je een goed afscheid wil voor je konijn / kat / hond / ... .

Natuurlijk spelen crematoria daarop in, anders zouden ze klanten verliezen.

Mijn katje Gijsje is gecremeerd met "maximaal 5 andere kleine huisdieren". Hier hebben wij voor gekozen omdat Gijsje altijd heel gek was op honden en kleine (knaag)diertjes. Voor ons was dit een goed einde voor hem.

Anyways....:

Ebony komt in ieder geval zaterdag naar mij toe. Daar verheug ik me wel op. Ik zal nog wel flink wat werk krijgen aan dat nijntje, want ze vindt mij niet lief... :blink:

Sinds ik haar verpleegd heb toen ze zo toegetakeld was, mag ik haar alleen nog maar heel voorzichtig en allƩen over haar neusje aaien als ik haar eten geef. En nog niet eens altijd.

Het is Ć©cht een dochter van Spat hoor, net zo'n sterk karakter wat dat betreft. Spat mag ik ook alleen aaien als madam dat wil!

Dus ik moet er nog heel wat uurtjes bij gaan zitten denk ik. Maar dat geeft niet, ik heb er wel vertrouwen in dat ze met een beetje verwennerij weer los komt. En Maaike komt vaak even bij haar kijken hebben we afgesproken.

(En nu maar hopen dat mijn kuffelmannetje Clover niet jaloers wordt :$):$)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte met het verlies van deze lieve schat.

Aangezien ze op het oog zo gezond was leek is een hart aanval eigelijk het meest voorkomende bij een plotselinge dood.

Wat helaas veel voor komt bij konijnen.

blondi jij bedoeld rendac [Daar gaan normaal gesproken alle kadavers heen]

Van alle soorten dieren.Waar de eigenaar niks van hoeft terug te zien.

Maar tegen woordig worden dieren op verzoek heel mooi opgebaart.

Wat misslopes vertelde.En gecremeerd of begraven op verzoek.

Je kunt de as van je konijn tegen woordig zelfs in een konijnen urn terug krijgen.

Een ieder kan nu zijn eigen keuse maken.Op zijn-haar manier.Wat ik als heel positief ervaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle berichtjes. De ergste schrik is er nu vanaf gelukkig.

Ik vind het nog steeds verdrietig, maar probeer me te richten op het fijne en dat is dat ik er een nijnjte bij krijg in de vorm van Eppy.

Hier een foto van Ep toen ze nog klein was:

Ebony4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .