Ga naar inhoud

Zere hakjes


Baltobud8

Aanbevolen berichten

Ik ben al heel lang niet echt actief meer, ik ga proberen meer actief te zijn.

Maar ik heb nu een serieus probleem.

Fluffy heeft al een poosje zere hakjes, van de één op de andere dag, gelijk in de avond naar de dierenarts gegaan en zalf megekregen. 

Het probleem; de zalf heeft niet geholpen. 

Een ander iets wat ik moest doen is zorgen dat het hok droog bleef, en dan evt. niet in de ren.

Maar als ze in de hokken opgesloten zitten, plassen ze alles onder (poepen doen ze wel netjes op het toilet.) 

Ik ben het nu echt zat, het ging een tijdje beter, en nu gaat het weer slechter. Mijn ouders zitten continu te zeuren dat ik er wat tegen moet doen en slecht voor ze zorg, terwijl ik al honderduzend keer tegen ze heb gezegd dat we een afspraak moeten maken bij de dierenarts.

 

Wat kan ik nu dus voorlopig doen om te zorgen dat het niet erger wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor zalf heb je gekregen om te smeren? Misschien dat een andere zalf beter helpt ;) Bij mij (of eigenlijk bij Rex, want ik heb zelf geen zere hakjes :P) helpt sudocreme heel goed als het al geïrriteerd is en als ik merk dat het er aan zit te komen smeer ik met paw wax. Het is ook een keer echt flink ontstoken geweest en toen ging het over na een antibiotica kuur. 

Kun je er niet voor zorgen dat de ren goed droog blijft? Droge ondergrond is inderdaad wel erg belangrijk namelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .