Ga naar inhoud

Opgelucht


ricksem

Aanbevolen berichten

Heey

Gisterenavond voordat ik naar bed ging konijnen gevoerd allebij gegeten, vanmorgen ging ik voeren wou marley niet eten. ze ademde snel en lag niet fijn, ik ben naar het werk gegaan en ging om 10 uur even naar huis om te kijken hoe het ging en nog steeds niet goed ik heb maar wat eten bij der gelegd maar ging niet eten toen ben ik weer naar het werk gegaan en ik kom 5 uur weer en jahoor ze is blij en eet als een gek!!! Ik heb dit al een paar keer met haar meegemaakt maar hier bij word ik wel laks van. agja het komt wel weer goed maar dat is juist slecht. Het is s nachts gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft Marley niks nieuws gekregen of iets wat misschien gas/buikpijn oid heeft kunnen veroorzaken?

Ik zou zelf in het vervolg toch ook niet afwachten, zeker als je na een paar uur terug gaat kijken en je konijn is duidelijk nog steeds niet lekker. Een DA inschakelen is dan zeker niet onverstandig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .