Ga naar inhoud

een vraagje


chico

Aanbevolen berichten

ik heb weer even een vraagje hoor.....

chico is 2 weken geleden gecastreerd en nu merk ik de laaste dagen dat ie heeeeeeeeeeel ondeugend is(erg speels)hij gaat steeds op onderzoek uit en gaat naar plekken waar die voorheen nooit kwam!ook en dat vindt ik het ergste hij verbouwt zijn hele hok van onder tot aan boven en dat maakt ook echt een kabaal want hij doet dat meestal snachts!!het hout,de wc,zijn speelgoed noem maar op alles moet eraan geloven!!!!!ook de wc rolletjes waar ie normaal mee speelt eet ie gewoon op!!!

nu vraag ik me af is dat normaal??????heeft iemand er ervaring mee.....

liefs chico en chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe oud is chco precies??

ik denk zelf dat t niet perse iets met zijn castratie te maken zal hebben maar gewoon een karakter kwestie is....

die van mij zijn beiden een stuk aanhankelijker geworden.

ondeugender ook wel maaer dat heeft denk imeer met hun leeftijd te maken dan met de castratie!!

misschien loopt ie nu verder en meer door je huis omdat ie minder gewicht mee hoeft te slepen!!! hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heeft genoeg waar ie mee kan spelen!!ook afwisselend....

ik heb een houten hok dus hij knaagt echt aan het hout!!vreselijk irritant maar voor de castratie ging chico naar boven in zijn nachthok liggen als wij ook naar bed gingen nu blijft ie vaak beneden....hij gaat wel gewoon naar boven als ie er zin in heeft dus het is ook niet zo dat ie door pijn of wat dan ook niet naar boven gaat!!

mijn vriend denkt dat ie misschien een ander ritme heeft gekregen nadat ie best wel lang wat dufferig is geweest na de castratie.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal ik je eens wat vertellen..... die van mij vreten ook hun hok op!! nooit anders gedaan ook. wilgentaken of iets anders knaagbaars... oeten ze nik svan hebben. en kijken zeme aan van jaaa mens... vreet dat maar zelf...

het latje om het dak mee open te houden.... bestaat inmiddels uit twee delen... het boven hok wordt hier ook niet gebruikt... ze zitten altijd beneden...gaan alleen naar boven om te poepen!! hahaha

maar hoe t komt... tsja.... waarschijnlijk toch de aard van het beestje!! hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken een helehoop symthomen die hier genoemd worden, alleen dan bij mijn hond!

eerst was hij onhandelbaar en viel iedereen zonder reden aan. daarom is hij gecastereert. hij is nu luier geworden, hij ligt iedere dag van het zonnetje te genieten. wil veel meer spelen. vind het ineens fijn als je hem knuffeld en eet je de oren van de kop af!

ik ben er erg gelukkig mee, het is een verschil van dag en nacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha het is allemaal wat....sinds een paar dagen gaat ie weer een stuk beter met chico maakt bijna geen geluid meer snachts!!!!!!!!!hihi

hij komt nu ook steeds vaker op de bank springen en gaat daar dan gewoon zijn gang(met af en toe een plasje er tussen door)En merk wel dat ie al wat minder bang van ons is!!!

nu probeer ik hem zo af en toe op te pakken uit zijn hok en knuffel hem dan even!prettig vindt ie het nog niet maar het is voor hem beter als ie eraan gaat wennen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .