Ga naar inhoud

grote wilgenstokken


Ilonaa1

Aanbevolen berichten

Ik heb ooit een keer dikke wikgenstokken online beteld, maar ik kan niet meer vinden waar. Tot nu verkopen alle winkels in de buurt alleen van die dunne wilgentakjes, wat voor een konijn niet zoveel voorsteld. Bij welke winkel of online halen jullie het vandaan? Ik zag dst bunnybunch ook alleen kleine heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Die wilgentakken in de winkel hebben ze zo op ja, ik heb ze eens wilg in de vorm van een bol gevlochten gegeven en 1 konijn had hem binnen


een uur helemaal uit elkaar en gesloopt :P


Ik ga dit topic ook even volgen, wat ik mij afvraag is dat als ik naar het parkje ga en daar wat wilgen af knip, hoe weet ik of dit veilig is?


Besproeien ze die bomen ook of doen ze er iets anders mee?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Die takken uit de winkel eten ze hier niet eens, ze willen alleen verse takken. 8-) 


Ik knip ze altijd af. Er staan een heleboel wilgen naast de maas. Mijn vader neemt ook wel eens takken mee van zijn werk, als ze een keer wilgen hebben moeten snoeien ofzo.


 


En alle wilgen zijn veilig, ze mogen ze allemaal. Ik ga er altijd maar vanuit dat ze niet besproeid zijn, nooit over nagedacht eigenlijk.  


Link naar reactie
Delen op andere sites

Die takken uit de winkel eten ze hier niet eens, ze willen alleen verse takken. 8-)

Ik knip ze altijd af. Er staan een heleboel wilgen naast de maas. Mijn vader neemt ook wel eens takken mee van zijn werk, als ze een keer wilgen hebben moeten snoeien ofzo.

 

En alle wilgen zijn veilig, ze mogen ze allemaal. Ik ga er altijd maar vanuit dat ze niet besproeid zijn, nooit over nagedacht eigenlijk.  

 

Nee ik ook niet haha zou ze ook zo van de bomen knippen, tot dat mijn vriend met die vraag kwam en toen begon ik wat te twijfelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .