Ga naar inhoud

Stamper wordt gecastreerd


Baltobud8

Aanbevolen berichten

Hallo :)


 


Stampertje wordt a.s. woensdag gecastreerd i.v.m. dat het opviel dat hij 'grote bulten' had naast zijn zaak. Dit bleek uiteindelijk best veel voor te komen rond deze tijd, en dat het gewoon kwam doordat hij 'het' niet kwijt kon


 


Resultaat: Stampertje wordt gecastreerd. Heel onverwachts, niet op gerekend. Maar nu ga ik donderdag avond weg naar mijn opa en oma om naar een conventie te gaan (en die is al betaald), ik kan niet later weg want mijn ouders gaan vrijdag avond weg en willen donderdag de laatste dingen afronden, en zijn eigen bazen kunnen hem niet opvangen i.v.m. verhuizng/klussen. Normaal zou mijn broer dan gewoon de hokken schoonmaken/eten geven/ drinken geven, maar hij moet nu natuulijk wel meer weten.


En niet alleen hij! Dit zijn mijn eerste nijnen en ik heb nog nooit de castratie van een konijn meegemaakt.


 


Nu weet ik zeker dat ik ergens heb gelezen dan je het dier goed in de gaten moet houden, dus binnen zetten is heel handig.


Nu is Stamp sinds maart een buiten konijn, kan je hem dan alsnog naar binnenhalen? Dan zouden we hem eventjes in zijn oude ''caviahok'' houden. Deze is redelijk groot, groter dan je vaak in winkels ziet. 


 


Ook heb ik al op de BB site gelezen dat je het beste een drinkbakje neer kan zetten en de bodem ''bekleden'' met iets wat zacht is. Zijn kranten hiervoor geschikt? 


 


Alvast bedankt ;)


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Kranten zijn prima hoor. Binnenhalen kan ook. Ik zou ook zorgen dat je dingen in huis hebt die hij erg lekket vindt. Krijg je pijnstilling mee? En heb je evt dwangvoer in huis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .