Ga naar inhoud

Timothy hooi


*MiCheLle*

Aanbevolen berichten

Een vriendin van me had het laatst over een aanbieding van 4 zakken van 1kg op dierenwinkel4pets. Ik zie nu wel dat je met de verzendkosten erbij al aan 20 euro zit. Ik koop zelf eigenlijk nooit timothy hooi dus ik heb geen idee of die prijs redelijk is of niet.


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dieza.nl, 4 x 1 kg, nu €15, normaal 20.

Of 2,5 kg voor €6

Daar verkopen ze ook kruiden (en ander goed hooi) dus wie weet kun je een bestelling combineren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dieza.nl, 4 x 1 kg, nu €15, normaal 20.

Of 2,5 kg voor €6

Daar verkopen ze ook kruiden (en ander goed hooi) dus wie weet kun je een bestelling combineren?

Oei dat is wel een hele slechte website voor mijn portemonaie.;) Bedankt deze kende ik nog niet en ze hebben lekker veel keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het nodig tegen blaas problemen?

Nee eigenlijk als afwisseling om zo meer hooisoorten te kunnen voeren.Ik heb het wel eens gekocht in de winkel maar dat is schrikbarend duur en aangezien ze bij ons veel hooi eten word dat onbetaalbaar.Ben daarom blij met de tips om er zo voordeliger aan te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zweeds timothy hooi (baal van 10 kg) is erg goed van kwaliteit. Ik wil geen ander hooi meer en de konijnen ook niet. Is lekker grof en stukken beter van kwaliteit dan bijv. Het timothy hooi van beaphar. Dat noem ik altijd meer zooi dan hooi ;)

En waar koop je dan balen van 10 kilo als ik vragen mag?Beaphar heb ik wel eens gehad en dat was toen wel goed spul maar werd in 1 middag weggegeten dat is dus een dure grap.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .