Ga naar inhoud

wanner scheiden


Aanbevolen berichten

Ons nestje is nu 7 weken. Nu werd ik net gebeld door iemand die in een dierenzaak werkt en konijnen verkoop (niet mee eens maar goed) dat ik nu alles al moet scheiden want ik kan nu al een nieuw nestje krijgen. Met zowel zus als moeder. Nu las ik overal dat het met 10 weken o ptijd ben. Wat is wijsheid? Ook zei hij ( geen idee of dit bewijs van geen verstand hebben is) dat voeden niet meer hoeft met 7 weken. Dus alles apart want zo hoort het.

Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt voor het antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen van 7 weken oud moeten nog minstens een week bij hun moeder blijven, ook de rammetjes. Nu al uit elkaar halen lijkt me dus sowieso geen optie. Rammetjes worden gemiddeld rond 12 weken vruchtbaar, dus met 10 weken uit elkaar zou veilig genoeg moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen van 7 weken oud moeten nog minstens een week bij hun moeder blijven, ook de rammetjes. Nu al uit elkaar halen lijkt me dus sowieso geen optie. Rammetjes worden gemiddeld rond 12 weken vruchtbaar, dus met 10 weken uit elkaar zou veilig genoeg moeten zijn.

Ja dit had ik dus ook gelezen. Dus geen kennis van lijkt me al weer. Maar goed dat ik BB heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .