Ga naar inhoud

schokkend konijn


otje_01

Aanbevolen berichten

Hoi. Ik had even een vraagje. Mijn konijn is gisteren geopereerd aan zijn gebit en is daarbij onder narcose geweest. Maar sinds dat hij vandaag weer thuis is maakt hij hele schokkende bewegingen als hij loopt of beweegt. Ik vraag me nu af of dit een bijwerking is van de narcose is. Of zou het ook iets andere kunnen zijn zoals een beroerte ofzoiets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, als je konijntje gisteren al onder narcose is geweest, vind ik dat toch als iets klinken waar ik even de dierenarts over zou bellen om even te overleggen. Een beetje suf en wiebelig op de dag van de narcose is normaal, maar dat zou toch wel aardig over moeten zijn nu.

Eet, drinkt, keutelt en plastje konijn verder wel goed? En is hij alert?
 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn gisteren naar de dierenarts geweest want hij at niet meer en toen hebben ze z'n haakjes weggehaalt. Hij is nu weer aan het aansterken met dwangvoer. En hij was genezen van een middenoorontsteking maar die is waarschijnlijk teruggekomen dus vandaar kan die ook schokken misschien? En hij is niet heel alert maar dat kan misschien komen door de medicijnen die die krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .